Nové oficiální sídlo ORBITu
ORBIT s.r.o. změnil svoje oficiální sídlo – s účinností od 12. srpna 2019 je naší novou adresou:
Olšanská 2643/1a, 130 00 Praha 3 – Žižkov (mapa).
Naše kanceláře najdete pořád na stejném místě.

ORBIT s.r.o. změnil svoje oficiální sídlo – s účinností od 12. srpna 2019 je naší novou adresou:
Olšanská 2643/1a, 130 00 Praha 3 – Žižkov (mapa).
Naše kanceláře najdete pořád na stejném místě.
Každý projekt je jiný. Každému ale odevzdáme maximum, aby byl na konci spokojený zákazník. Následující tři případové studie dokládají, že se ORBIT nebojí ani náročných výzev.
Poradenská a konzultační IT společnost ORBIT (člen skupiny SUDOP), která se zabývá cloudovými službami, virtualizací IT zdrojů, konsolidací IT a poradenstvím v cloud compliance, rozšiřuje svou působnost do segmentu menších a středních firem a zakládá divizi Orbitech. Novou divizi bude řídit Petr Čuda, Business Development Manager ORBITu. „ORBIT vyrostl na velmi rozsáhlých a technologicky náročných projektech u těch největších zákazníků českého i evropského…
Ve čtvrtek 29. listopadu jsme s tématem 3D Workplace pokračovali v podzimním dvojboji – tzv. ORBIT Experience Days 2018. Jedná se o prostor pro sdílení zkušeností a novinek z oblastí, ve kterých jako specialisté působíme. EXPERIENCE DAYS 2018 – TENTOKRÁT V PŘEROVĚ Již podruhé jsme mezi vás přinesli koncept 3D Workplace a reálné zkušenosti s jeho používáním. S moravskou částí turné Experience Days jsme zavítali…
Ve spolupráci s Amazon Web Services (AWS), nejrozšířenější cloudovou platformou na světě, jsme připravili tři praktické online workshopy věnované AWS architektuře, vývoji a nasazení aplikací a automatizaci infrastruktury. Webinářem vás provedou cloudoví architekti ORBITu s bohatou praxí a jejich hosté přímo z AWS. Před teorií dostanou přednost praktické ukázky a diskuze s účastníky. Webináře jsou určeny IT odborníkům – ať už zákazníkům AWS, nebo…
Digital Operational Resilience Act už není jen obecným nařízením. DORA dnes definuje přesné technické požadavky, které finanční instituce musí splňovat. Nařízení DORA vejde v platnost 17. ledna 2025.Jak se na změny, které DORA přináší, připravit? Ukážeme vám to na našich webinářích. DORA finančním institucím nařizuje celou řadu povinností od řízení IKT aktiv, zavedení provozních manuálů, přes logování a ITSM, BCP…
Kdybyste každou vteřinu ukládali do databáze jeden záznam o zátěži virtuálních strojů, jak dlouho budete shromažďovat 100 milionů záznamů? Nepřetržitě 3 roky, 2 měsíce a 1,5 dne. Nám to trvá 24 hodin. A s tímhle stále rostoucím ohromným balíkem dat dokážeme zajímavé věci. Například perfektně vyladit konfiguraci VMware platformy v Raiffeisenbank Česká republika.