Pořádek musí být.
V uživatelských prostředích, v profilech i v aplikacích

V ORBIT VirtuaControl získáte mimořádně praktického pomocníka, který vám garantuje dostupnost všech aplikací fyzické nebo virtualizované IT infrastruktury a má pod kontrolou chování uživatelů.

 
O717SI0+GREY.jpg

Vše důležité pod střechou jediné ostřílené aplikace

ORBIT VirtuaControl je taková, jakou ji chtějí klienti. Osvědčené funkce vylepšujeme, s nevyužívanými se loučíme. Výsledkem je spolehlivý nástroj, který firmám šetří finanční prostředky, pomáhá uživatelům a zavazuje vděčností vaše administrátory.


1018 GREY.jpg

Čím VirtuaControl nadchne administrátory

Jednoduchostí. A spoustou času, který díky ní ušetří. Admini centrálně doručují aplikace, centrálně řídí uživatelská prostředí a nehasí následky neodborných zásahů uživatelů. Jejich jednání totiž mají pod kontrolou.

Administrátorské funkce ORBIT VirtuaControl

 
  • centrální doručování a správa veškerých aplikací i nastavování parametrů uživatelského prostředí

  • mapování tiskáren a disků podle zvolených parametrů

  • průběžný reporting (přihlašování, přidělování disků a aplikací, rychlosti procesů aj.)

  • snadnější zamykání vybraných aplikací před spuštěním

  • nastavení automatické optimalizace výkonu podle vytížení CPU

  • přidělování různých práv administrátorům

 

3561 GREY.jpg

Co si na VirtuaControl oblíbí uživatelé

Desktop uživatele je na každém firemním pracovišti přehledný a personalizovaný pro uživatelské skupiny. Uživatelé se nebudou bát, že „něco rozvrtají”, a když to bude třeba, snadno poradí jeden druhému. Mohou také na všech pracovištích ihned tisknout.

Uživatelské funkce ORBIT VirtuaControl

 
  • fixní umístění nejdůležitějších zástupců aplikací na ploše

  • centrálně řízená nabídka Start včetně připojení k lokálním i síťovým tiskárnám a diskům

  • vyhrazená část desktopu pro vlastní uživatelské ikony

  • integrovaný prohlížeč s intranetovým nebo internetovým obsahem na ploše

  • automaticky zajištěný výkon pro hladké fungování aplikací

 

5121 GREY firm.jpg

VirtuaControl se hodí i pro Vaši firmu

Chcete, aby administrátoři měli čas na důležitou práci a banality řešili na pár kliknutí? Těší Vás, když uživatelé dělají méně chyb a pracují plynuleji? A chcete znásobit výhody předchozí virtualizace infrastruktury? Pokud ano, ušetříte jak při nákupu aplikace, tak díky jejím funkcím.

Firemní benefity ORBIT VirtuaControl

 
  • možnost nahrávat, archivovat a zpětně vyhledávat chování uživatelů (např. externistů)

  • průběžný monitoring firemního SW jako podklad k licenčnímu auditu nebo k bezpečnostní analýze

  • průběžný monitoring vytíženosti uživatelů pro finanční analýzu

  • možnost jednoduché správy a řízení uživatelského prostředí podle potřeb pracovníků

 

12218 BILLboard2 GREY.jpg

Které firmy používají VirtuaControl?

ORBIT VirtuaControl vyvíjíme přesně podle potřeb klientů přes 15 let. Ve finančním sektoru pomáhá například v MONETA Money Bank, České pojišťovně, Raiffeisenbank a v Tatra bance, v ostatních odvětvích třeba v Cargo nebo SAHM. Což je společnost firem, která by Vám slušela.


Vyzkoušejte si ORBIT VirtuaControl sami...

…a my vám pomůžeme udělat pořádek.

Tomáš Meštellér  tomas.mesteller@orbit.cz +420 720 755 932

Tomáš Meštellér
tomas.mesteller@orbit.cz
+420 720 755 932