Přechod služeb

SERVISNÍ SLUŽBY DO DOBRÝCH RUKOU.

Někdy se to prostě stane. Máte svého servisního partnera, úspěšně spolupracujete třeba několik let. Nikdy jste neměli důvod přemýšlet nad jeho výměnou. Ale v poslední době se řešení incidentů nepříjemně protahuje a začínáte mít obavy o odbornost řešitelů. Uživatelé začínají remcat a vás napadá, jestli náhodou není vhodná doba na změnu. Sentiment stranou, tohle je byznys.

ORBIT má vybudovány procedury a nástroje, díky kterým dokáže plynule převzít péči o Microsoft / Citrix / VMware prostředí až do úrovně 24x7x365. Máme zavedeny a ověřeny mechanismy personálního stínování v období počátku přechodu služeb i fyzického převzetí péče o technologickou infrastrukturu. Bezpečně provádíme klienty změnou servisního partnera a zajišťujeme hladký náběh na nový model provozování servisní podpory. 

Škálu služeb máme dostatečně pružnou, aby bylo možné vytvářet modely od podpory interních kapacit klienta, přes hybridní správu, kdy část infrastruktury je plně v péči ORBITu a část v péči klienta až po model plného outsourcingu, kdy přebíráme plnou odpovědnost za plnění SLA pro velké technologické celky.